Tyto obchodní podmínky platí pro nákup v internetovém obchodě www.altradbaumann.cz. Podmínky blíže vymezují a upřesňují práva a povinnosti prodávajícího a kupujícího.
Provozovatelem a prodávajícím internetového obchodu je:
Josef Jambor
Branišov 53, 592 51 Zvole
IČ: 41004779
DIČ: CZ5908011450
tel.: +420 777 337 215
fax: +420 566 567 967
Veškeré smluvní vztahy jsou uzavřeny v souladu s právním řádem České republiky. Je-li smluvní stranou spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami občanským zákoníkem (č. 40/1964 Sb.) a zákonem o ochraně spotřebitele (č. 634/1992 Sb.). Je-li smluvní stranou nikoli spotřebitel, řídí se vztahy neupravené obchodními podmínkami obchodním zákoníkem, č. 513/1991 Sb., vše ve znění novel.
Podáním závazné objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
Kupující se zavazuje odebrat závazně objednané a zaslané zboží a zaplatit celkovou cenu za odebrané zboží a případně další poplatky (poštovné, balné). Nakupující uvede správně a pravdivě údaje potřebné k vyřízení objednávky. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout vyřízení objednávky, pokud jsou objednávací údaje neúplné, nesprávné, či vzbuzují pochybnost o skutečném úmyslu zákazníka objednané zboží odebrat a uhradit.
Povinnost prodávajícího dodat zboží je splněna předáním zboží prvnímu dopravci. Případné poškození při přepravě podléhá právnímu režimu smlouvy o přepravě věci a kupující je v tomto případě povinen sepsat s dopravcem zápis o poškození zásilky.
Skladové zásoby internetového obchodu nemusí plně odpovídat skutečným zásobám. Nabídka zboží platí pouze do vyprodání zásob.
2. Platební podmínky
Dobírkou
při tomto způsobu placení Vám bude zboží vydáno oproti zaplacení objednávky v hotovosti při jeho předání.
Dodavatel je v případě svého uvážení oprávněn požádat zákazníka o platbu zálohovou fakturou.
3. Doprava zboží
Česká pošta
za zásilku zaplatíte poštovné a balné dle aktuálního sazebníku České pošty.
Doprava prostřednictvím TopTrans
za zásilku zaplatíte poštovné a balné dle aktuálního sazebníku TopTrans.
Převzetí zásilky
Přesvědčte se, že přišla zásilka nepoškozená! V opačném případě ji otevřete v přítomnosti přepravce a reklamaci zapište do přepravního listu. Poškozené zboží vraťte ihned přepravci a do přepravního listu zapište, že byla zásilka poškozena a navrácena přepravci. Nepodepisujte převzetí zásilky, dokud obal dobře nezkontrolujete. O nepřevzetí zboží nás prosím neprodleně informujte.
4. Dodací lhůta
Zboží bude expedováno kupujícímu v nejkratším možném termínu a to podle druhu a množství zboží. Expediční lhůta je 2-3 dny. Tato lhůta je pouze orientační, prodávající je oprávněn tuto lhůtu zkrátit nebo prodloužit a to v závislosti na stavu zásob.
Expedováním zboží se rozumí předání zboží přepravní službě. Dodávka zboží se uskuteční na adresu uvedenou kupujícím v objednávce.
5. Vrácení zboží
Všem našim zákazníkům umožňujeme zákonem garantované vrácení zboží do 14 dní od nákupu. Pokud chcete objednané zboží vrátit, kontaktujte nás telefonicky nebo emailem.
Při vrácení zásilky budou z ceny odečteny náklady na balné, dopravné a případně administrativní úkony spojené s odesláním zásilky.
6. Záruka a reklamace
Prodávající poskytuje kupujícímu záruční lhůtu 24 měsíců. Záruční lhůta počíná běžet dnem převzetí zboží kupujícím. Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně při jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce či tuto skutečnost zapsat do přepravního listu. Kupující má také právo odmítnout převzít zboží, které je poškozeno. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.
Prodávající odpovídá za vady, které se projeví jako rozpor s kupní smlouvou po převzetí věci v záruční době. Reklamace množství zboží či jiných zjevných vad musí být kupujícím uplatněny nejdéle do jednoho pracovního dne od převzetí zboží. Reklamace skrytých vad musí být provedena neprodleně po jejich zjištění. Reklamace musí být provedena písemnou formou. Součástí reklamace musí být i popis vady zboží, která vede k reklamaci. Dnem rozhodujícím pro zachování záruční lhůty je den odeslání reklamace kupujícím.
Reklamace musí být vyřízena co nejdříve bez zbytečného odkladu, nejdéle však do 30-ti dnů od uplatnění reklamace (rozhodným dnem je den písemného doručení reklamace prodávajícímu). Dnem rozhodným pro započetí reklamační lhůty je den přijetí reklamace prodávajícím. Dnem rozhodným pro ukončení reklamace je den, kdy prodávající informuje kupujícího o úspěšném vyřízení reklamace a sjedná s kupujícím způsob doručení opraveného zboží. Místem plnění závazků vyplývajících z odpovědnosti za vady je sídlo prodávajícího. Kupující nemá vedle nároku z vad zboží nárok na náhradu škody, zejména ne na náhradu zisku ušlého v důsledku dodání zboží s vadami.
V závislosti na druhu vad a povaze zboží, v souladu s právními předpisy platnými v ČR, bude oprávněná reklamace řešena opravou, výměnou zboží, slevou z kupní ceny či vrácením zaplacené kupní ceny. Záruka se nevztahuje zejména na opotřebení věci způsobené jejím obvyklým užíváním, na vady vzniklé neodbornou manipulací nebo uskladněním. Dále se záruka nevztahuje na vady vzniklé chybnou montáží, užíváním výrobku a v rozporu s návodem k obsluze, zanedbanou údržbou nebo užíváním výrobku k jinému účelu, než ke kterému je určen.
7. Ochrana osobních údajů
Vyplněním registračního formuláře či závazné objednávky v rámci internetového obchodu kupující dává prodávajícímu souhlas k shromažďování a archivování osobních údajů o kupujícím a o jeho nákupech. Kupující bude tato data archivovat v míře nezbytně nutné pro svou evidenci. Provozovatel internetového obchodu se zavazuje a prohlašuje, že nebude svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně.
8. Závěrečná ustanovení
Tyto obchodní podmínky jsou platné vždy ve znění zveřejněném v okamžiku zaslání objednávky ze strany zákazníka. Zákazník, který zašle objednávku, tyto obchodní podmínky bez výhrad přijímá. Odesláním objednávky zákazník bez výhrad přijímá a souhlasí s cenou uvedenou v okamžiku odeslání objednávky (vč. přepravného).